Russische omslagdoek

Standaard

Al een tijdje was ik met deze omslagdoek bezig. Ik had 4 bollen gehaald, maar had hieraan net niet genoeg. Uiteindelijk heb ik toch garen erbij gevonden en kon ik hem afmaken.

Omslagdoek

Omslagdoek

Het patroon is erg simpel: alleen lossen, vasten en stokjes.

Detail van het patroon

Detail van het patroon

Het patroon is erg simpel, ik vond het via een link die op Facebook was geplaatst. Voor de afwerking heb ik een rand van vasten om de omslagdoek gehaakt.

Dit is het patroon; je begint onderaan te haken.

Patroon omslagdoek

Patroon omslagdoek

Geef een reactie

