Tas uil

Standaard

De tas waarover ik op 29 mei al schreef is bijna af, hij heeft alleen nog een voering nodig.

Deze tas heb ik niet gehaakt volgens het originele patroon, maar ik heb hem kleiner gemaakt. Hij is nu zo’n 25 cm breed en 28 cm hoog.

Voor de bodem heb ik cirkels gehaakt in de kleuren die in de tas voorkomen:

Bodem

Bodem

Voor de zijkant heb ik de uil 3 keer gehaakt:

De zijkant

De zijkant

Het hengsel heb ik ook weer in de kleuren van de tas gehaakt en het koord heb ik gevlochten:

Mochila style tas uil

Mochila style tas uil

In het originele patroon staan er uiltjes op de bodem, op het hengsel en haak je de uil voor de bovenkant 4 keer.

Geef een reactie

