Nieuwe tas

Standaard

Na met verschillende projecten bezig te zijn geweest, ben ik weer begonnen met een nieuwe tas. Niet helemaal in de stijl van de mochila tassen, maar gewoon een patroontje die ik zelf leuk vind, de uil.

Uil

De bodem heb ik veranderd, hier heb ik verschillende rijen in de kleuren van de tas gemaakt. Dit heb ik gedaan omdat ik nogal veel draden had meegehaakt en de bodem bol ging staan, Ik ben daarom begonnen met 8 vasten in de ring in plaats van 6.

Bodem

Bodem

Hierdoor had ik minder rijen nodig en paste de uil er dus niet in. Eigenlijk vind ik het zo ook wel erg mooi. Ook haak ik deze tas in de yarn under techniek. Hierbij steek je alleen in de achterste lussen. Dit geeft dan een randje in het werk.

Voor het hengsel twijfel ik nog, uiltjes erin haken of strepen. Wordt vervolgd dus.

Geef een reactie

