Tuniek

Standaard
Mijn versie van de Webby sundress

Mijn versie van de Webby sundress

Originele webby sundress

Originele webby sundress

Ik heb de webby sundress gemaakt, wel wat veranderd om hem aan te passen op mijn maat, Het bovenstuk heb ik wat langer gemaakt en ik heb er schouderbanden aangemaakt omdat ik hem toch niet als rok aan doe.

Hier is het patroon:  summerdress

Daarna begonnen met een omslagdoek erbij. De Russische omslagdoek vond ik zelf wel erg mooi, maar hier bleek erg veel garen in te gaan zitten. Gisteren kwam op facebook een omslagdoek voorbij die ik nu wil gaan proberen; de tropical delight omslagdoek. Dit is een patroon van Elk Studio, zowel gratis als betaald te krijgen.

Tropical delight omslagdoek

Tropical delight omslagdoek

Geef een reactie

