Hollanddeken CAL

Standaard

De afgelopen weken ben ik met veel projecten bezig geweest. Een ervan is de Hollanddeken. Op dit moment ben ik bijna bij, maar heb ik per ongeluk al wat in voren gewerkt. Van de boot van afgelopen week heb ik er 1 af, maar deze heb ik veel te los gehaakt, dus hij is veel te groot. Deze moet dus nog opnieuw, de tweede is bijna af.

Gehaakte blokken voor de Hollanddeken

Gehaakte blokken voor de Hollanddeken

Ik heb 2 witte blokken extra omdat ik niet zat op te letten en witte heb gehaakt in plaats van blauw/wit.

Verder heb ik 2 blokken met hartjes gehaakt en 2 verschillende soorten schaatsen. Ik had me voorgenomen om me aan het patroon te houden, maar dat is niet helemaal gelukt. Het huisje en de schaatsen zijn niet volgens het originele patroon. De hartjes zijn extra.

Geef een reactie

