Waar ik mee bezig ben

Standaard

Een paar weken terug heb ik gemêleerd garen gekocht. Hiermee wilde ik beginnen met de CAL van 2014. Het haken ging prima, maar het patroon kwam door het garen niet goed uit de verf. Daarom heb ik het idee veranderd en maak ik er de now deken van. (2 toeren stokjes , 5 toeren granny stripe) Hierin komt 2 keer een ingehaakte tekst. Ik twijfel nog of ik de hartjes erin haak, want dat vind ik wat meisjesachtig en de kleur van de deken is meer geschikt voor jongens.

Tekst die in de deken komt

Tekst die in de deken komt

Verder ben ik natuurlijk nog steeds bezig met de Holland CAL, deze week 4 witte lapjes en 1 wit met blauw.

Ook de CAL 2015 zit mooi op schema, het volgende deel is net online gezet.

Geef een reactie

