Holland CAL

Standaard

Deze week was het patroon: kussend paartje en 2 basisblok wit. Het kussende paartje heb ik helemaal volgens het patroon gehaakt. Ik zit er alleen nog over te denken om een rand om de ingehaakte motieven te haken om de randen wat rechter te krijgen.  CAM00712

Het huisje van vorige week heb ik veranderd, ik vond de verdeling van de ramen en het dak niet zo mooi. CAM00710

Verder ben ik verder gegaan met de basisblokken. De witte zijn af en ik heb ook een begin gemaakt met het opnieuw haken van andere blokken omdat ik deze met uitgehaald garen had gemaakt. Daardoor werden ze wat klein en, met name het witte garen, was een beetje blauwig geworden.

Daarnaast ben ik al een hele tijd op zoek naar een manier om de overgang naar een nieuwe toer zo onzichtbaar mogelijk te maken. Ik haak 2 Lossen, dan ga ik verder met de stokjes en ik sluit de toer met een halve vaste in het eerste stokje. Dan weer 2 Lossen en een stokje in hetzelfde stokje. CAM00713

Geef een reactie

