CAL 2015

Standaard

Weer een stukje verder met mijn CAL. Vorige week bereikte ik de 40 cm; groot genoeg voor een kussen. Ik heb toen de keuze gemaakt om met deze verder te gaan voor de deken en van de andere een kussen te maken. Deze week weer 3 toeren: halve stokjes, stokjes en halve stokjes.

CAM00698CAM00699

De Holland CAL had deze week basisblok rood/blauw en inhaakpatroon huisje. KnipselOok hiervan zijn al weer veel variaties opgedoken. Zelf weet ik nog niet welke ik ga maken. Ik ben intussen ook bezig met het omzetten van ideeën van Hollandse motieven naar telpatronen. Of mijn deken op het origineel gaat lijken weet ik nog niet, maar gelukkig is de CAL nog lang niet af en heb ik nog tijd genoeg om daar over na te denken.

Geef een reactie

