Cal 2015

Standaard

Week 1 en 2 zijn af, week 3 staat online.

CAL 2015

CAL 2015

Omdat deze CAL begon met 2 verschillende granny’s, ben ik beide gaan uitproberen. Tot nu toe ga ik met beide verder. Als ze ongeveer 40 cm zijn beslis ik welke de deken wordt en welke een kussen wordt. Op de foto staat bovenaan week 1 en onderaan week 2. Vanavond aan week 3 beginnen, dit is een puff steek. Helaas deze week maar 1 toer, dan zijn we dus erg snel klaar. Gelukkig kan ik ook verder met de Holland cal (week 3 staat online, basisblok rood/wit en inhaakmotief schaats).

Verder ben ik nog bezig om voor mezelf een boek samen te stellen met verschillende haaksteken. http://issuu.com/ heeft veel steken online staan.

Kortom: ik heb geen tijd om me te vervelen.

Geef een reactie

