Cal 2015

Standaard

Hij is begonnen:de CAL van 2015. Ik heb gekozen voor de volgende kleuren:

Kleuren CAL 2015

Kleuren CAL 2015

Ik heb gekozen voor de granny van Tertia in kleuren die meer lijken op de kleuren van Jolanda, hoewel ik wat minder verschillende kleuren heb gekozen. Het verschil in beide dekens zit in de granny in het midden en de rand. Doordat je op hetzelfde aantal steken uitkomt bij beide patronen, zijn deze onderling uitwisselbaar.

Mijn CAL 2015

Eerst het patroon even voorzien van de goede kleurvolgorde en dan beginnen. Ik heb er zin in.

Geef een reactie

