Moogly CAL

Standaard

Op Facebook komen steeds meer CAL aankondigingen. Moogly begint in 2015 met een nieuwe cal (ze hadden er ook een in 2014: http://www.mooglyblog.com/moogly-afghan-cal-block-1/)

Moogly CAL 2014

Moogly CAL 2014

De CAL van 2015 werkt op dezelfde manier: elke 2 weken een patroon van een nieuwe granny van ongeveer 30 cm. Na 48 weken heb je dan genoeg granny’s voor een eenpersoonsdeken (dit is wel afhankelijk van de dikte van je garen en naald). Het haakbeest (http://hethaakbeest.be/moogly-cal-2015-haak-mee/) legt uitgebreid uit hoe deze cal werkt.

Aankondiging Moogly CAL

Aankondiging Moogly CAL

Ik ga deze CAL zeker volgen, maar ik ga nu (nog niet meedoen), want ik ga de CAL van Facebook (https://www.facebook.com/groups/516439688378675/), ik ben begonnen met een deken in een patroon die ik op Facebook voorbij zag komen, ik ben van plan om voor de kerst volgend jaar een kerststal en kerstbomen te haken en ik ben natuurlijk nog bezig met pop Liese, hiervoor heb ik een setje kleren gehaakt en een jurk ontworpen en gemaakt. Genoeg plannen dus.

Geef een reactie

