Projecten afmaken

Standaard

Zaterdagavond heb ik mijn shrug afgemaakt. Toen gepast: het stond me verschrikkelijk. Inmiddels ben ik bezig om hem uit te halen. Van het garen maak ik wel een omslagdoek of een poncho. Mijn vorige draagbare project (cirkelvest) viel ook al erg tegen. Misschien toch maar niet meer wat draagbaars proberen te maken.

Intussen heb ik eindelijk weer het mêlee garen voor het volgende kussenhoesje gevonden, deze kan ik dus afmaken. Ook is het eerste hengsel van de vlag tas af, de tweede is halverwege. Mijn gehaakte deel van mijn surprise is door de hond opgegeten, dus die moet overnieuw. 3 Projecten die bijna klaar zijn, ik hoop dat dit aan het eind van de week klaar is zodat ik met pop Liese kan beginnen. Patronen genoeg hiervoor, ideeën ook.

Geef een reactie

