Kerstkalender

Standaard

Het is weer bijna december. Dat betekent weer adventskalenders. Op facebook zag ik net dat http://www.garnstudio.com/christmas-calendar.php?cid=7Kerstkalender van Drops

een kerstkalender heeft met drops patronen. Mijn nieuwsgierigheid werd direct afgestraft. Ik probeerde luikje 1 vast open te maken en kreeg het volgende bericht: Niet zo nieuwsgierig!
Je mag niet vals spelen…
Het luikje gaat pas op 1 december open.

Ook staat er hier (http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=1070&lang=nl) een patroon op van een kerstkalender om zelf te haken. adventskalender

Ook pop Liese is al in kerstsfeer. Liese kerstHet eerste kerstkleding patroon staat online, de tweede moet nog komen. Mijn handen jeuken om te beginnen, maar eerst moeten mijn andere projecten af.

Voor nu een prettig weekend.

Geef een reactie

