Druk druk druk

Standaard

Veel te doen: werk, allerlei projecten en natuurlijk 5 december. Ik ben bezig met de volgende kussenhoes, het einde is in zicht, maar nu is het garen op, deze is in ons dorp niet te koop, dus morgen in de stad halen. Voor de derde keer opnieuw begonnen met de shrug, deze keer met de goede haaknaald, dus nu gaat het goed, ik ben bijna op de helft. Verder cadeautjes kopen voor 5 december. Ik kan nog niet helemaal vinden wat ik zoek, maar vandaag wel definitief bedacht hoe ik de surprise ga maken. Natuurlijk komt hier ook wat haakwerk bij kijken. Die kan iK natuurlijk alleen maar doen als ik alleen ben. Het begin is al wel gemaakt. Foto’s volgen later, moet nu natuurlijk nog geheim blijven.

Geef een reactie

