Soms heb je van die dagen…

Standaard

Gisteravond de bovenkant van de vlag tas bereikt. Omdat ik het bovenste stukje van de binnenkant ook wil haken, ben ik verder gegaan met een rijin de achterste lus. Halverwege de toer bedenk ik me dat ik hier gaten in wilde maken voor de hengsels. Maar even aan de kant leggen dus, morgen even goed bedenken hoe ik dit wil gaan doen.

Dan nog maar even verder met de shrug. Hier bereik ik het einde van het mouw gedeelte. Maar even meten of de maten kloppen. Veel te klein!! Uithalen dus en met een grotere haaknaald opnieuw beginnen en tijdens het haken blijven meten dus.

Vanochtend begonnen met de jute binnentas voor de vlag tas. Uitgemeten en aan elkaar genaaid. Al ik hem klaar heb blijkt hij bovenaan te breed te zijn. In de loop van de tas is hij dus wat smaller geworden. Is niet zo erg, maar de binnentas moet wel weer losgehaald worden.

Soms heb je dus van die dagen…

Geef een reactie

