Lekker snoepen

Standaard

Vorig jaar kreeg mijn dochter een snoeppot van Sinterklaas. Mooie pot, maar de snoepjes plakten ontzetend aan elkaar en de pot. Afgelopen week heb ik de snoepjes er maar eens uitgepeuterd en de pot schoongemaakt.

Pot met tekst Home & sweet collection

Pot met tekst Home & sweet collection

Maar nu ziet ik dus met een lege pot. Een tijdje terug had ik al allerlei haakpatroontjes verzameld van allerlei soorten snoepjes. leuk en snel om te maken en ze passen prima in deze snoeppot.

Ik heb de patroontjes in mijn eigen steno op papier gezet. Allemaal komen ze van verschillende websites. Sommigen heb ik vertaald en sommigen waren al in het Nederlands.

L = Losse

HV = halve vaste

V = Vaste

V+ = 2 vasten in 1 steek (1 vaste meerderen)

V- = 2 vasten samen afhaken (1 vaste minderen)

HST = Half stokje

ST = Stokje

DST = Dubbel stokje

** =  tussen deze 2 sterretjes steeds herhalen

Patroon Snoep deel 1

Patroon Snoep deel 1

Patroon Snoep deel 2

Patroon Snoep deel 2

.

Geef een reactie

