Vlag tas krijgt vorm

Standaard

Eindelijk begonnen aan mijn favoriete tas: de vlag tas. Tijdens het haken heb ik het patroon voor de bodem iets verandert omdat dat mooier werd. en kwam ik erachter dat het patroon niet helemaal klopt. Inmiddels ben ik op ongeveer 1/3 van de tas en wordt met name de Engelse vlag al zichtbaar.

Engelse vlag in wording

Engelse vlag in wording

De Amerikaanse vlag zijn vooral nog strepen.

Amerikaanse vlag in wording

Amerikaanse vlag in wording

In de bodem zit al een stuk hard plastic en ik ga hem verstevigen met jute (idee komt van de shop tas (zie facebook groep: AH shop tas) waarin jute tassen van verschillende winkels worden omhaakt en je een stevige tas krijgt). Daarna komt er een voering in en 1 of 2 vakjes voor portemonnee of telefoon. Ik twijfel nog of ik aan de bovenkant een rits maak of een lusje om te sluiten. Wordt vervolgt dus

Geef een reactie

