Kerst

Standaard

Elk jaar neem ik me voor om van alles te maken voor kerst. Op facebook komt nu al van alles voorbij; kerststallen, kerstbomen, engeltjes, kerstballen, enz.

Diverse ideeën voor kerst

Diverse ideeën voor kerst


Deze dingen heb ik niet zelf gehaakt, maar plaatjes gevonden op Internet.
Het plaatje rechtsonder is de kerststal van Jessica Tromp. Ik vind hem zelf erg leuk en hij is ook erg uitgebreid (22 figuren). Ik heb al verschillende keren het plan gehad om hieraan te beginnen, maar dan is het alweer bijna kerst en dan is het te laat of ik heb al te veel andere projecten liggen om aan te beginnen.

Kortom: verder dan een kerstboom zal ik dit jaar wel niet komen omdat eerst mijn creeper deken af moet, daarna wil ik eindelijk met de vlag tas beginnen en dan heb ik ook nog de swirl tas waar ik mee bezig ben (hoewel dit een mooi project is voor in de auto omdat deze te maken is zonder steeds op het patroon te moeten kijken).

Geef een reactie

