Saaie autorit

Standaard

Gisteren gingen we op familiebezoek, een stukje rijden, dus dan neem ik meestal wat te doen mee voor onderweg. De creeper deken ben ik in elkaar aan het zetten, dus die is een beetje onhandig groot om mee te nemen. Daarom verder gegaan met de bodem voor de tas swirl. Toen ik een heel stuk op weg was, kwam ik tot de ontdekking dat er ergens iets niet klopte, omdat ik niet goed uit kwam. Dus een heel stuk uitgehaald. Vanwege een hardloopwedstrijd was een deel van de route afgesloten en over een route waar we normaal gesproken een half uurtje doen, hebben we nu anderhalf uur gedaan. Veel tijd om te haken dus. Dit is de bodem tot nu toe:

De bodem tot nu toe

De bodem tot nu toe

Nog een paar rijen bodem en dan verder met de zijkant.

Vanochtend verder gegaan met de creeper deken.

Creeper deken met naam

Creeper deken met naam

De squares zitten nu aan elkaar. Nu nog een rand en de fleece deken erachter naaien.

Geef een reactie

