Update creeper deken

Standaard

180 vierkantjes van 10 X 10 cm. Inmiddels 143 af, dus nog 37 te gaan. Daarna volgt de grote klus van het aan elkaar maken van de vierkantjes. Daarvoor speld ik de vierkantjes allemaal met de achterkant naar beneden op de fleecedeken die aan de achterkant gemaakt wordt (natuurlijk wel het patroon in spiegelbeeld). Zo kan ik de kleurverdeling mooi zien en nog vierkantjes wisselen als dat mooier lijkt. Als alle vierkantjes klaar zijn naai ik ze aan elkaar. Ik denk dat dat voor deze deken mooier wordt dan aan elkaar haken. Als alles aan elkaar zit kan ik kijken of er nog een rand omheen moet en hoe breed deze moet worden om de deken op de fleecedeken te laten passen.

 

Geef een reactie

