Scheepjes CAL

Standaard

Het is begonnen, de scheepjes Cal. Zoals het er nu uitziet, bestaat deze cal uit vierkanten. Deze week moeten er 6 gehaakt worden. Als je mee wilt doen, hier de link: https://www.facebook.com/groups/scheepjescal/1507123566207046/

Ik denk dat ik deze maar oversla, want ik heb al genoeg projecten liggen. Bovendien vind ik het altijd fijn om projecten van begin tot eind in een keer te maken, dus niet als het haakwerk af is nog van alles aan elkaar naaien.

De projecten waar ik mee bezig ben zijn: de kussenhoesjes, de mexico tas moet nog aan elkaar gemaakt worden en het touw moet nog gemaakt worden, de swirl tas ligt al een hele tijd te wachten, mijn zoon wil graag een minecraft deken, het garen is gekocht, en ik ben nog aan het denken over hoe ik deze ga maken; met squares of als pixeldeken. Ten slotte wil ik ook erg graag beginnen aan de vlag tas. Dit model is niet rond, zoals de Mochila style tassen, maar hij wordt wel in dezelfde techniek gemaakt.

Bodem voor de Mochila style tas Spanje ster

Bodem voor de Mochila style tas Spanje ster

Naast dit alles heb ik een programma gedownload waarop ik mooie plaatjes kan maken van mijn ontwerpen. Ik gebruikte altijd tabellen in word, maar daarin kun je de bodem niet goed rond krijgen, die leek op plaatjes dus altijd vierkant, maar met dit programma is hij echt rond.

Nu nog verder met de zijkant.

Geef een reactie

