Crochet along

Standaard

Op facebook zijn verschillende crochet alongs (cal) bezig. De eerste is al een tijdje aan de gang op de groep: Durch Crochet, a granny a day 2013. Daar is een cal deken bezig, deze duurt in totaal weken. Daarna volgt nog een rand gemaakt (3 weken).  en wordt elke week een granny aan de bestanden toegevoegd. Ook in de groep Mochila look-a-like is een cal bezig. Hier wordt een Mochila look-a-like tas gemaakt. Dit project is nu bij week 7. Ik vind deze groep zelf niet zo leuk omdat ze allen maar foto’s laten staan van tassen die in de door de groep voorgeschreven techniek zijn gehaakt. Ik vind deze techniek minder mooi dan de techniek die ik gebruik en de tassen worden ook minder stevig. De CAL tas vind ik wel een mooi middelste deel hebben.

Tenslotte begint morgen de cal van scheepjes. Deze duurt 12 weken. Behalve dat je kant en klare paketten met garen kunt bestellen, is nog niet veel bekend. Hier ben ik wel nieuwsgierig naar, wie weet ga ik meedoen.

Om deze cals te kunnen meedoen, moet je wel lid worden van de betreffende groepen op facebook.

Geef een reactie

