Nieuwe kussens in de maak

Standaard

Inmiddels heb ik 1 van de crème kussens uitgetrokken. Een enorme klus omdat hij met dubbele draad was gebreid. Daarna moesten de draden gesplitst worden en toen kon ik eindelijk beginnen met haken. In granny patroon met crème vond ik een beetje saai dus heb ik een kleurtje toegevoegd. Ik ben aan het haken met crème garen (voor naald 4-5) en gekleurd garen (voor naald 2,5-3) met haaknaald 4,5. Kussenhoes creme donkerblauw

Voor de rand ben ik nog op zoek naar een leuk patroon en dan moet het hoesje in elkaar gezet worden. Deze keer komt er wel een rits in, als de kussenvulling dan tegenvalt is de hoes er makkelijker af te halen.

Tweede kussenhoes ook in de maak, maar de hond vond het bolletje aquablauw wel leuk om mee te spelen: dan krijg je dus dit en ben je een dag bezig het garen uit de knoop te krijgen.
Kussenhoes creme en aqua

Geef een reactie

