Kussens

Standaard

Vorig jaar heb ik deze kussens gebreid. KussensZe zijn 50 X 50 cm groot met verschillende kabels. Na een tijdje in gebruik te zijn, begonnen ze te prikken. Het blijkt dat de kussens gevuld zijn met veertjes. Hoe meer de kussens gebruikt worden, hoe meer veertjes eruit komen. Kortom: onprettig in gebruik en overal komen we veertjes tegen.

Ik heb in de hoesjes geen rits gemaakt, maar ik heb ze om het kussen vastgemaakt. Dit betekent dat het lastig is om de hoes er goed af te krijgen. Ook de grootte is toch niet zo handig als ik dacht. Omdat ik graag creatief bezig ben heb ik besloten nieuwe kussens te maken van hetzelfde garen. Ik wil de kussens 40 X 40 cm groot maken en haken in granny square met afwisselend donkerrood (lijkt op de foto paars) en crème. Waarschijnlijk maak ik hier wel een rits in voor het geval de vulling van de kussens weer tegenvalt.

Geef een reactie

