Mochila style tas swirl

Standaard

Naar feestjes neem ik altijd een zelfgemaakte tas mee. Dit is voor mij natuurlijk de perfecte reclame. Afgelopen weekend kreeg ik de vraag of de tassen ook in andere kleuren te maken zijn. Natuurlijk kan dit. Om het verschil te laten zien heb ik een patroon in twee kleurstellingen in een patroon gezet. Ik hou zelf erg van felgekleurde tassen,

Tas swirl bont

Tas swirl bont

maar door kleuren te veranderen krijg je een totaal andere tas en kun je je tas aanpassen aan je kledingstijl.

Tas swirl zwart wit rood

Tas swirl zwart wit rood

Geef een reactie

