Bericht van Louise

Standaard
Tas van Loes

Tas van Louise

Het volgende bericht kreeg ik van Louise:

Dit  is het eindresultaat van mijn tas na tig keren uitgehaald en draden ontknoopt te hebben is het toch gelukt, hij was te lang en heb het bovenste patroon er weer afgehaald  en pffffffff nou is hij eindelijk naar wens mijn duim moet nu even bijkomen maar het werkt verslavend.

Vriendelijk groet Louise.

Originele tas, gemaakt door mij

Originele tas, gemaakt door mij

Zo’n reactie is natuurlijk altijd fijn om te krijgen. Ik hoop dat mijn patronen meer mensen zoveel plezier kan bezorgen. Kijk onder het kopje shop hoe je patronen kunt bestellen.

Geef een reactie

