Zoveel ideeën

Standaard

Op Facebook ben ik lid van allerlei groepen die me haken en andere creatieve zaken te maken hebben. Superleuk, maar ook erg frustrerend. Er komt zoveel leuks voorbij, dat ik alles wel zou willen uitproberen. Helaas heeft een dag maar 24 uur en zijn er zoveel dingen die gedaan moeten worden. Dat betekent keuzes maken. Ik probeer me met één ding tegelijk bezig te houden en deze eerst af te maken voor ik met een volgend project begin. Dit is om te voorkomen dat er te veel blijft liggen. Dit lukt meestal erg goed, maar nu even niet. Ik ben bezig met 3 tassen en een deken. De tassen hebben elk hun eigen verhaal. Tas 1 heb ik ontworpen en ben ik aan begonnen voor een veiling. Toen ik ongeveer halverwege was, vond ik hem eigenlijk te klein. Deze heb ik toen even geparkeerd en ik ben verder gegaan met de volgende tas voor het goede doel: een wat grotere. Dit is de tas: driehoek paars geworden. Tas 3 is nog maar een klein stukje op weg. Het verhaal hierbij is dat mijn auto even geen zin had om verder te rijden. De wegenwacht zou ongeveer een uur op zich laten wachten. Gelukkig stond ik op de parkeerplaats bij winkels waar ze garen en haaknaalden verkopen. Ik heb deze toen gehaald en ben begonnen aan tas 3: de swirl.

Het laatste project waar ik mee bezig ben is de pixeldeken. Deze heeft nu even voorrang omdat deze over 2 weken af moet zijn. Ik ben inmiddels op de helft van het logo. Daarna moet er nog een rand omheen en komt er nog fleece achter. Ik ben nu dus ook op zoek naar een zwarte fleece deken van ongeveer 150X120 cm. (Alle tips zijn welkom) 

Als deze af is, ga ik snel verder met de tas voor het goede doel, want deze moet op 18 oktober af zijn want dan is de veiling. Kortom: genoeg te doen en helaas nog geen tijd voor andere projecten.

Geef een reactie

