Nieuwe tas

Standaard

Zoals ik al eerder schreef, ga ik een tas maken voor het goede doel. De tafeltennisvereniging waar ik speel: Trias, bestaat 40 jaar. Omdat het dak aan vervanging toe is, is besloten tot een veiling tijdens de feestelijkheden van dit jubileum. Ik ben begonnen aan een tas. Het ontwerp vind ik erg mooi, maar hij is erg klein. Daarom heb ik besloten om toch een grotere te maken. Ik ben begonnen met de driehoek paarse tas.

De zijkant van de tas

De zijkant van de tas

Terwijl ik met de bodem bezig was, besefte ik dat deze tas wel erg groot is. Ik heb toen het patroon voor de bodem aangepast en besloten om het patroon voor de zijkant 3 keer te haken in plaats van 4 keer. Hierdoor wordt de tas medium-groot in plaats van mega-groot.

De kleuren heb ik ook een beetje aangepast aan de kleuren die ik in huis heb en hoe het bij elkaar past. Paars blijft de wel achtergrondkleur omdat dat de basiskleur van Trias is. 

Geef een reactie

