Voor het goede doel

Standaard

Gisteren zijn we een dagje uit geweest naar een supergrote speeltuin in Duitsland. De kinderen hebben lekker gespeeld en ik had mooi tijd om te ontwerpen. Het eerste, gelukte, ontwerp is het ontwerp voor een mini tas. deze is ongeveer 15 cm in doorsnee en 18 cm hoog. Ik vond het best lastig om deze te ontwerpen, omdat ik gewend ben om veel hoogte te hebben, in de breedte is de ruimte eigenlijk altijd groot genoeg, omdat je hier meer herhaling in kunt brengen. Als het patroon smal wordt herhaal je hem vaker en als het patroon breed wordt, herhaal je hem gewoon minder vaak. tekening minitas

Uiteindelijk is het wel gelukt: 

De bodem heb ik ook uitgetekend, maar omdat het mij niet lukt om deze rond te tekenen, wordt de tekening altijd vierkant. Daardoor vertekend het beeld ook een beetje.

Bodem minitas

De bodem van de mini-tas. Het beeld is een beetje vertekend, maar ik hoop dat het idee toch duidelijk is.

Deze tas is ontworpen voor het goede doel. Binnenkort is het 40-jarig jubileum van mijn sportvereniging. Tijdens dit feest zal een veiling worden gehouden om geld in te zamelen voor een nieuw dak. Voor deze veiling wil ik deze tas doneren. Ik hoop dat hij veel geld opbrengt, zodat we droog kunnen blijven sporten.

Geef een reactie

