Vakantie

Standaard

Ik ben net terug van vakantie. We hebben een heerlijke tijd gehad met mooi weer. Via mijn telefoon kwamen af en toe berichten en mails door, maar het was erg lastig om daar op te reageren vanwege het kleine scherm en de onbetrouwbaarheid van het mobiele netwerk (viel elke keer uit).

Ik heb wat vragen gekregen en een poging gedaan deze te beantwoorden, ik weet echter niet of de antwoorden zijn overgekomen. Als dat niet het geval is, stel de vraag dan gerust opnieuw.

Vandaag en morgen zal voor een groot deel in het teken staan van vakantietroep (=was) opruimen en de dagelijkse dingen zoals boodschappen doen. Vanaf maandag zal ik weer patronen uitleveren die zijn besteld.

In de vakantie heb ik natuurlijk met mijn tassen maken en ontwerpen ook niet stilgezeten. De Brasil tas is bijna af, ik ga deze tas alleen nog voeren en hij krijgt een vakje (met rits) voor telefoon enz. Het hengsel van deze tas heb ik gevlochten met 8 strengen. Ook hierin moet een voering komen omdat hij anders wel erg uitrekt. Aan de uiteinden van het hengsel komen franjes zoals deze ook bij de originele tassen zitten. Foto’s volgen binnenkort.

Verder ben ik begonnen met de driehoek en zeshoek tas. De bodem is af en de zijkant is ongeveer op 1/3. Ook hiervan volgen foto’s binnenkort.

Ook heb ik nog een patroon ontworpen. Deze is nog in de papierfase, en moet dus nog op de computer worden uitgewerkt. De naam wordt waarschijnlijk: Retro.

Geef een reactie

