Mochila style tas Spanje

Standaard

Om in het landenthema te blijven heb ik tas Spanje ontworpen. Geïnspireerd door een bont tegeltje ben ik gaan tekenen. Om het patroon niet te klein te maken heb ik een klein stukje van de tegel gebruikt.

Ontwerp tas Mexico

Ontwerp tas Spanje

»

  1. Hallo Bellinda, allereerst felicitaties met je mooie blog. Ik heb zojuist een FB groep over tapestry haken gestart en er is toevallig een foto van een tas van jou voorbijgekomen en onze vraag is eigenlijk: Hoe krijg je van die mooie rechte stukken? Want als je in het rond haakt, gaat het altijd schuin, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik hoop van je te horen, veel groeten Marion

    Like

    • Hallo Marion,
      Waarschijnlijk komt dat door het haken met vasten, helemaal recht is het niet, maar wel recht genoeg voor een mooi patroon. De laatste ontwerpen zijn nog niet als foto te zien, maar alleen als tekening omdat ik die nog niet gemaakt heb.
      Groeten Belinda

      Like

Geef een reactie

