Inspiratie uit een tegeltje

Standaard

Zoekend op internet kwam ik het volgende tegeltje tegen:

Inspiratie voor een nieuw ontwerp

Inspiratie voor een nieuw ontwerp

Ik ben snel aan de slag gegaan om hier een tas ontwerp van te maken en zie hier het resultaat.

Ontwerp tas Spanje

Ontwerp tas Mexico

Ik heb meer kleuren gebruikt dan in het origineel, omdat ik dat mooier vond. De naam heb ik gekozen omdat het motiefje me aan Mexikaanse tegeltjes doet denken. De bodem heb ik simpel gehouden, gestreept in de kleuren van de tas.

Geef een reactie

