Nieuw garen

Standaard

Een paar dagen geleden was ik in de stad. Daar zit ook een filiaal van een van de winkels waarvan ik het garen gebruik. Omdat ik nog wat nodig had ben ik maar even binnengelopen. Tot mijn grote verrassing hadden ze hier andere kleuren dan in het filiaal in ons dorp. Gelijk maar ingeslagen, want ik heb weer wat nieuwe ontwerpen waarvan ik popel om eraan te beginnen. Jammer genoeg kan ik maar een tas tegelijk haken, want ik ben erg tevreden over de ontwerpen en natuurlijk erg nieuwsgierig naar hoe ze er als tas uitzien.  CAM00365

Weer thuis werd mijn berg garen wel erg hoog. Na lang twijfelen heb ik toen toch maar besloten om een hobbytrolley te kopen waar alles in moet passen. In een groot warenhuis liep ik direct tegen de perfecte trolley aan. van €65,00 nu voor maar €19.00. Gelijk maar gekocht en thuis al mijn spullen erin gestopt. Alles paste er perfect in en de trolley heeft meer dan genoeg vakjes voor haaknaalden, een schaartje, naainaalden en mijn ontwerpen, Dan is er nog ruimte over, wat heerlijk. Met deze trolley kan ik ook makkelijk alles tegelijk meenemen en het scheelt een boel sjouwen doordat hij wieltjes heeft.

CAM00366

»

Geef een reactie

