Engelse en Amerikaanse vlag

Standaard

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwerpen van een tas met het patroon van de Engelse en Amerikaanse vlag. Het zou een supermooie tas worden, als hij zou worden gemaakt met tapestry crochet. Het past echter totaal niet in de stijl van de Mochila tassen. Daarom twijfel ik nog. Wel of niet maken.

Vlag tas

Het patroon is inmiddels bijna af (bij het fotograferen ontdekte ik een foutje bij de bodem, dus die moet nog even hersteld worden).

Gelukkig heb ik nog tijd om hierover na te denken, want ik heb nog genoeg projecten liggen.

Het patroon is overigens al wel af, dus deze is te koop. Je zult het dan wel zonder foto’s moeten doen.

Geef een reactie

