Patroon Mochila style tas ster blauw oranje

Standaard

Het patroon van de oranje blauwe Mochila style tas is af.

CAM00348

Patroon oranje blauw

Het patroon is te koop voor €5,00. Het patroon wordt via de mail, in PDF verstuurd.

»

  1. Hallo Belinda,

    Zou je mij kunnen informeren hoe ik bij jou patronen kopen kan, vast bedankt want ze zien er super leuk uit!

    Like

    • Hallo Josephine,
      Je kunt het geld overmaken op rekeningnummer:
      NL54ABNA0505617714 t.n.v. B. van Ee.
      Graag in de beschrijving vermelden dat het gaat om de oranje blauwe Mochila style tas
      Ook graag je mailadres vermelden. Als ik het geld binnen heb stuur ik de PDF van het patroon naar je op.

      Groeten Belinda

      Like

  2. Hallo Belinda, heb zo even het geld overgemaakt voor 2 tassen t.w. oranje blauw en roze blauw. Kreeg geen leestekens erbij geschreven dus mijn @dres fonetisch opgeschreven. Zie de patroontjes graag tegemoet. Bedankt vast (en ik zou zeggen doorgaan vooral doorgaan 😉

    Gr, Josephine

    Like

  3. Hartstikke bedankt, ik heb je patronen ontvangen. Nu mijn best doen om mijn dochter blij te maken met een van je tassen. 😀
    (ps heb je n mailtje terug gestuurd)

    Groetjes Josephine

    Like

Geef een reactie

