Mini Mochila style tas

Standaard

Zoals ik gisteren al vertelde, ben ik bezig met een mini-tas. Deze heb ik ontworpen om restjes van de eerste tas op te maken. De meeste tassen gebruiken ongeveer 1 bol garen per kleur. Omdat de bonte tas veel meer kleuren had, heb ik van elke kleur ongeveer halve bollen gebruikt.  

Mini tas groen geel bodem

De bodem is intussen af en ook de zijkant is al een stukje op weg.

»

  1. Hallo als ik met meerdere kleuren haak komen de kleuren altijd aan de voorzijde te zien door de hoofdkleur heen waar mee ik op dat moment mee werk . hoe kan ik dat vermijden?
    ik heb soms wel twee draden aan de achterkant mee te haken

    Like

Geef een reactie

