Vlaggetjes

Standaard

Op kraambezoek bij de buren. Dat vraagt om een zelfgemaakt cadeautje. Daarom heb ik maar even wat tijd gemaakt om vlaggetjes te maken. Het was een kant en klaar zelfmaakpakket met vlaggetjes, badges en de lijn om de vlaggetjes aan te hangen. Het voordeel van zo’n pakket is dat de je niet 10 of 20 verschillende leuke stofjes hoeft te zoeken. Natuurlijk wilde ik wel mijn eigen draai geven aan de slinger, dus ik heb de naam van de baby in viltletters op de vlaggetjes gemaakt. Zie hier het resultaat. CAM00319 CAM00320 Zoals je ziet zijn voor- en achterkant verschillend. De naam heb ik alleen op de voorkant gemaakt.  

Geef een reactie

