Patronen

Standaard

De tassen die ik maak, ontwerp ik zelf. Deze ontwerpen werk ik uit op de computer. Het belangrijkste van deze ontwerpen is de techniek. Als je deze onder de knie hebt, kun je alle patronen maken die je wilt.

Zoals ik in mijn vorige post al had verteld, werk ik de patronen uit in word. Ik maak tabellen met hokjes in de grootte van 1 steek en kleur deze in volgens het bedachte patroon. Erg veel werk, maar je ziet zo wel direct wat het uiteindelijke resultaat is.

De patronen van de grote tassen verkoop ik voor €5,00. De patronen van de kleine tassen zijn te koop voor €4,00. De patronen worden verstuurd via de e-mail in PDF.

De volgende patronen zijn al te koop:

Patroon mochila style bont

Mochila style tas bont €5,00

 

Mochila style tas roze blauw €5,00

Mochila style tas ster roze blauw
€5,00

Mochila style tas mini roze blauw €4,00

Mochila style tas mini roze blauw
€4,00

De patronen zijn natuurlijk naar eigen wens in te vullen, zolang je het aantal steken volgens het patroon haakt, kun je de kleuren naar eigen wens invullen.

»

    • Je kunt het geld overmaken op rekeningnummer:
      NL54ABNA0505617714 t.n.v. B. van Ee.
      Graag in de beschrijving vermelden om welke tas het gaat.
      Ook graag je mailadres vermelden. Als ik het geld binnen heb stuur ik de PDF van het patroon naar je op.

      Like

Geef een reactie

