Nieuw ontwerp mochila style tas

Standaard

Het ontwerpen van tassen doe ik op de computer. Het ziet er dan ongeveer zo uit: Knipsel tas roze oranje 1Knipsel tas roze oranje Deze tas heeft een patroon dat niet op 1 pagina paste, daarom een linkerdeel en een rechterdeel. Samen vormen ze  het volgende patroon: Knipsel heel patroon Nu ik hem zo plaats zie ik dat er nog een foutje in het patroon zit. Deze moet ik nog even herstellen. Het bedenken van het ontwerp valt nog wel mee, maar het maken is erg veel werk. Daarna komt het echte werk: het haken van de tas. Hier doe ik (afhankelijk van hoeveel tijd ik heb) 2 tot 4 weken over. Het begin van de tas duurt altijd het langst. Het betekent goed opletten en tellen. Doordat ik in het begin het ritme van het patroon nog moet leren kennen, moet ik steeds op het patroon kijken. na een tijdje komt er een soort van routine in het patroon en gaat het sneller. Deze tas is inmiddels bijna af. Het eindresultaat laat ik binnenkort op mijn blog zien.

Geef een reactie

