Foto’s maken

Standaard

Foto’s maken van de tassen is leuk, maar het is steeds weer zoeken naar hoe de tas het beste uit de verf komt. vaak hang ik de tas buiten, maar op een dag als vandaag, als het regent dat het giet, is dit niet zo’n goed idee. Ik ben al een paar dagen aan het denken over het maken van een mini foto studio. ik heb op internet gekeken, daar staan wel een paar diy projecten op, maar die zijn te klein voor de tassen. Bovendien zijn ze niet opvouwbaar waardoor ze te veel ruimte innemen. Daarom heb ik een witte lap stof op de bank gelegd voor de foto’s. Dit pakte eigenlijk best wel goed uit. Omdat de lap eigenlijk iets te klein is, wil ik nog even op zoek naar iets nieuws, waarschijnlijk koop ik gewoon een wit laken, goed op te ruimen, makkelijk mee te nemen en een stuk goedkoper dan een professionele foto studio.

Geef een reactie

