Blauw-roze tas in mochila style

Standaard


TWEEDE TAS IN MOCHILA STIJL

Nadat ik de eerste tas had gemaakt, ontdekte ik dat de originele tassen veel minder kleuren hebben. Daarom heb ik de tweede tas 5 kleuren gegeven. Ook heb ik hier gekozen voor 1 groot patroon in plaats van verschillende kleinere patronen in 1 tas. Ik vind deze tas eigenlijk nog beter gelukt dan de eerste omdat hij bont is, maar toch een stuk rustiger.
De tas wordt best wel diep, dus het is behoorlijk zoeken naar sleutels, telefoon e.d. daarom heb ik besloten om een klein tasje te maken en deze in de grote te hangen met een klip-sluiting (ik weet niet precies hoe het heet dus vandaar deze naam). Hierover in mijn volgende post meer.

Geef een reactie

